هواکش بین کانالی چیست؟
نوشته شده توسط : Khazarfan

هواکش بین کانالی یک سیستم مکانیکی است که هوای تازه در فضای باز را وارد محیط کار (کارخانه یا کارخانه تولید) می کند و هوای داخلی آلوده را از بین می برد. تهویه در یک کارخانه برای ایجاد یک محیط کار سالم و ایمن برای کارمندان و از بین بردن یا کنترل آلاینده های رها شده در یک محیط کار داخلی استفاده می شود. تهویه را می توان با باز کردن یک پنجره (طبیعی) و یا با استفاده از پنکه ها (دستگاه های مکانیکی) انجام داد. آلاینده های متداول که با استفاده از سیستم تهویه صنعتی برداشته می شوند عبارتند از: بخارات قابل اشتعال ، بخارات جوش ، گرد و غبار ، قالب ، مایع روغنی ، مواد شیمیایی سمی ، رطوبت و موارد دیگر.

نصب هواکش بین کانالی برای تأمین محیط ایمن و سالم برای کارگران بسیار مهم است. آنها برای نظارت بر کیفیت هوای داخل ساختمان بسیار مهم هستند. یک سیستم تهویه مناسب طراحی شده باعث می شود هوا با سرعت خاصی وارد فضای کار شود و فشار هوای لازم را ایجاد کند تا از صرفه جویی در هزینه برای گرمایش و سرمایش اطمینان حاصل شود.

اهداف یک هواکش بین کانالی به خوبی طراحی شده عبارتند از:

  • تأمین مداوم هوای تازه در بیرون را تأمین کنید.
  • دما و رطوبت را حفظ کنید.
  • خطرات ناشی از آتش سوزی و انفجار را کاهش دهید.
  • آلودگی های موجود در هوا را حذف یا رقیق کنید.

سیستم تهویه صنعتی از دو زیر سیستم تشکیل شده است: منبع هوای تازه و سیستم اگزوز.

سیستم تأمین هوای تازه شامل ورودی هوا ، تجهیزات فیلتر هوا ، تجهیزات گرمایشی و یا خنک کننده ، پنکه ها ، مجرای کار و رجیستر توزیع هوا است.

سیستم اگزوز هواکش بین کانالی دارای منطقه هوای ورودی بوده و مجاری برای حذف هوای آلوده از یک منطقه به منطقه دیگر ، وسیله تمیز کردن هوا ، پشته ها و فن ها را دارد.

محدودیت های سیستم های هواکش بین کانالی

برخی از محدودیت های بسیاری اگر نه همه هواکش های بین کانالی:

آنها به دلیل ایجاد آلودگی در سیستم ، به ویژه فیلترها ، به نگهداری مداوم نیاز دارند.

برای شناسایی زود هنگام مشکلات و اجرای اقدامات اصلاحی ، آزمایش منظم و روتین لازم است.

فقط افراد واجد شرایط باید در سیستم تهویه اصلاحاتی ایجاد کنند تا اطمینان حاصل شود که سیستم همچنان به طور مؤثر کار می کند.

ایجاد تغییرات غیرمجاز در سیستم هواکش بین کانالی باعث می شود هوا از محل جدید وارد سیستم شود و در نتیجه باعث کاهش جریان هوا از سایر نقاط می شود. کل جریان هوای سیستم تهویه تحت تأثیر اتصال سریع سیستم قرار می گیرد و مانع از حذف مناسب آلودگی سیستم می شود.

هواکش بین کانالی را از بخریم؟

برای خرید هواکش بین کانالی ابتدا اطلاعات لازم را کسب کنید و سپس اقدام به خرید کنید. برای خرید هواکش بین کانالی اینجا کلیک کنید.

 





:: برچسب‌ها: هواکش بین کانالی ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: